Adenbebek belirtilerin ne peki benm sadece mide yanması ve ağzmın tadı yok ne yesemde ekşimiş yoğurt gibi sürkli ağzım. Sanki sürekli hastaym yemek tat alma duyularm yok gibi. Bazen bebeğe bişi mi oldu diyorum endişeleniyorum şımarıklık gibi olmasın diye sürekli doktra gidemiyorum. Herkes normal sninki rahat geçicek diyor. Sadece hala benmle mi iyi mi merak ediyorum ve bedenmde değişk şeyler farkedince de acaba ona bişi mi oluyo bana yan etkisi mi diye düşünüyorum