Merhabalar
35 haftalık olduk
dün ilk kez nst ye girdim.Bebegim çok hareketli olduğu ve yer değiştirdiği için kalp atışlarını makine bazen algilayamadi makine arada alarm verip öttü.Sonrasinda doktora muayeneye girdim
Doktor sadece bebeğin kalbine bakti ve kalp atışlarını tekrar dinletti ama bana hiç bişey söylemedi.Sessiz kaldınız bir sorun mu var diye sordum.
Sorun yok gelişimi iyi dedi.
Dünden beri içim içimi yiyor.Boyle bir olay yaşayan var mı aranizda?