Vera20 Kızlar daha yeni hamileyim bugün 4 haftalık oldu ama burası çok ileri gösteriyor 4 hafta olamam korunuyorduk adet oldum adetim bitti korunmadık artık zaten adet günüm bugün normalde öncesinde yapmıstım test silik çizgi cıkmısyı kan verdim 32 56 çıkmıstı daha yeni demişlerdi pazartesi tekrar kan vereceğim ve benim mide bulantım başladı az birşeyde yoruluyorum sırtım ağırıyor kızımda mide bulantım 8 haftalıkken başlamıştı neden böyle oldu anlamadım normal mi bu durum dün sabah koşa koşa gittim lavoba çok affedersiniz yediğim herşey geri geldi bide akşam bulandı ama kusmadım hep canım falan gitti bir süre bugun kadın doğuma gitmek istiyorum ama erken mi acaba bilemedim
Papatyakokulukiz Vera20 normal canım benim benim ilk düşüğümde 4 haftalikken başlamıştı. Her hamilelik farklı olur .
Sarina98 Vera20 bende de 2ci hamilelikte,hamileliği bilmiyordum hiç. Mide bulantısından tahmin ettim, bir de benim ilk hamileliğimde mide bulantım hiç olmamıştı. Bebekten bebeğe değişiyor
Kiwitoveannesi Vera20 bende 5 haftalık oldum oğlumda 9bay boyunca istifra ettik ne yersem ne içersem çıkıyordu hepsi doguma girmeden once midem bostu sezeryan olucagim icin 12 den sonra bisey yememistim yinede istifranettim oylr gittim doguma galiba bundada öyle olcak çok korkuyorum
Sukran2022 Vera20 midenin Bulanması normal her Bebek’te aynı olmuyor hormonların yükseliş tarzı farklı olabilir vücudun farklı tepki gösterebilir ama bu bebekle alakalı bir durum değildir merak etme bence erken gitmek için çünkü gitsen keseyi göremezsin bebeği de Eylül 15 gibi gidersen daha rahat görürsün bence ama yinede sen bilirsin her yedigini çok fazla çıkarıyorsun gitmekte fayda var
Aybarssmom_ Benim 10 gün önce başlamıştı ama seninki kadar çok bulanmıyordu, ta ki 6 haftaya ulaşınca🤢
Gulcannnnnnnn Vera20 şu an işin erken bnce iki üç hafta sonra gidersen en azından kalp atışlarını da duyarsın
gzdehlal-36 Vera20 bencede erken ben 7+0 da dün gittim kalbini falan da duyabileyim diye doktorum iyi yapmışsın yoksa sık sık kontrole çağırırdım git gel olurdu sana dedi böyle hem bebeği hem kalbini hepsini görmüş olduk 😊
Gulcannnnnnnn Vera20 o zaman gidebilirsin tabi prillam verir bana iyi geliyordu baya , gece uyumadan önce iki tane üst üste demişti doktorum gözün içinde de iki üç defa alabilirsin diyordu
ug_fa-3diplomalianne Vera20 şu an çok erken canım gitsen de vermez ilaç keseyi bebeği görecek anca öyle
Maryhoney 26Mansura benim son adet tarihinin başlangıcı 13 temmuz. Şuan 6+2 gözüküyor salı günü test verdim 240 çıktı doktor 3 yada 4 haftalık dedi bana geriden mi geliyoruz yani
26Mansura Maryhoney bence 3-4 haftalik normal, cunki son adet tarihinden elaqede olmuyoruz ,adet bitenden sonra oluyoruz,mayalanma gec bas verib, hic merak etmeyin🙏🏻🧿🤲🏻❤️
ug_fa-3diplomalianne Vera20 sabah uyandığında su içme evde salatalık varsa önce biraz salatalık tuzla ye biraz bekle sonra kahvaltı yap azar azar sık sık ye baharatlı yağlı acı ya dikkat et