mamacitak merhaba, cok uzuldum. Bende 6 gun kadar once kaybolan ikiz bebek sendromu yasadim ve miniklerimden birinin kalbi durdu. Kimseyle konusamiyorum, telefonlarini acmiyorum. Hic bi yere gitmiyorum. Bi tek esimle olmak istiyorum, ustteki arkadasin yazdigi gibi. Mesaj bile gormek istemedim fakat herkes farklidir. Istersen bir mesaj atarak aklinda oldugunu ve onun icin dua ettigini soyleyebilirsin.