Sbha_13 Benim göğüslerim büyümeye başladığında küçüklükten beri ilk sol büyümüştü sonra sağ. O fark her zaman anlaşılıyor bence bana göre şuan daha da belli oldu ikisi de büyüyünce sol taraf daha büyük gözüküyor normaldir herhalde herhangi bir sorun yaşamadığımdan doktora söylemedim açıkçası