Gayeluna Kızlar selam regl biteli bugun 5 gun oldu bittigi gunden beri yumurtlama testi yapiyorum ama silik cikiyor yaklasik 3 gundur sırt agrısı ve kasık agrısı yasıyorum sebebi ne olabilir ? Gebelikle ilgili bisey olma imkani varmıdır acaba onu merak ediyorum yeni evliyim o yuzden cok bilgim yok bu konularda 🫣🫣 aydınlatabilirseniz cok sevinirim tesekkur ederim simdiden ❤️❤️❤️
Pamuk Gayeluna Malesef öyle bir imkan yok canim.Yumurtlama adet bittikten sonra 19,21,14,15 günler görüyordum.Hadi hamile kaldın diyelim döllenme kana karışma 10gün sonra neredeyse. Sabret 😍
ug_fa-3diplomalianne Gayeluna c life vardı 3 sene öncesinde takip ediyordum sayfasını bitkisel bir macun pcos kist yumurta zayıflığı hamile kalamama gibi sorunları olanlar kullanıyodu ben de kistim olduğu için 2 kutu kullandım sonrasında hamile kalınca bıraktım zaten kistim de geçmişti
Gayeluna umrumdadegil tamamdır peki birsey daha sormak istiyorum bende polikistik over var ve gecen ay duzenli test yaptigimda hic yumurtlama gormedim acaba yumurta gelismesi icin iyi gelen bir yiyecek veya takviye vs gibi birsey varmı ?
Pamuk Gayeluna Yeni evliymissiniz.Akisina bırakın kendinizi şartlandirmayin elbette en uygun zamanda olacak💜
umrumdadegil Gayeluna Bir gebenin günlüğü sayfası var instagramda ona bakmanızı öneririm masajlar vs öneriliyor çok fazla bilgilendirme var bu tarz konularda
Minikruyam Gayeluna bende de polikistik över var öncelikle stres etmeyin bu pcosu Cook hamile kalan var. Bende evlendiğimden beri istedim çocuk iki kere ovulasyon testi denedim hiç görmedim yumurtlama düzensiz adetim ve insülin direncim vardı doktora gittiğimde yumurtaların güzel buyuuyup catlamadigi için gebe kalamadigimi söyledi ilaç verdi herneyse çok uzatttim😃 eğer insülin direnciniz yok ise incir yiyin (kuru değil ama) tamda mevsimi yumurtlamaya yardımcı ayrıca dereotu tüketen kadınların daha doğurgan olduğu yaziyor internette benim bildiklerim bu kadar Allah nasip etsin hayırlısıyla
Dunyammmm Pamuk merhaba birkaç yerde yorumlarınıza denk geldim bilginize talibim🤭 silik çizgi belirginmj diye bir post attm azonce Bi bakıp degerlendirmenizi paylasrmisiniz 🧡sizde silik çizgi ile ogrenmissiniz sanirim yorumunuzu merak ettm acikcasi
ug_fa-3diplomalianne Gayeluna valla instagram sayfaları vardı ordan almıştım dur bakayım sayfa adı hala aynı mı yazayım hemen sana
ug_fa-3diplomalianne Gayeluna internet siteleri hala aynıymış ordan da ulaşabilirsin numaraları yazıyo whatsaptan da ulaşabilirsin canım c-life.com tr