Kızlar 38+5 haftalık hamileyim 2-3 saattir alt kasığıma vuruyo ağrı geçiyor geri baslıyo uyuyorum 15-20dakika sonra ayy diye uyanıyorum sancıyla. Belim ağrıyor bide biraz ( sabah öyle kalkmıştım ) onun dısında nişan ya da su yok. Şuan ağrı yok mesela ama böyle bi anda bıcak saplanır gibi vuruyo kasığa. Doğumum salı günüydü. Ne yapmak lazim ya erken gelir vs bisey olursa sezaryen alırlar mı