Fik sagilkla kucagina al. 🌸🤲🏻 sagolsun oglum cok yormadı beni benim dikkatsizliyim yuzunden dusuk tehlikeleri yasadım. Ama oglum hic yormadı beni ne odem ne fazla kilo ne tansiyonum çok sukur hicbiseyim olmadı. Oglum her zorluga ragmen Annesine tutundu her yerimi guzellestirdi. Kendi gozume bile ilk defa hamileliyimde guzel gorundum. Oglumla kendimi daha cok sevdim inanilmaz duygular yasiyorum onunla. İnsallah zaman cabuk gecerde saglikla kavusuruz🤭🤭🥰🥰🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bi yandanda aynı bedende olmamak biraz uzuyor. ☺ k. Bakmayın biraz uzun oldu yazdiklarım☺