Merhabalar 38+2 deyiz çarşamba günü sezeryan olucam ama az önce tuvaletimi yaptıktan sonra kahverengi bir kaç damla leke geldi normal mi nişan gelmesi mi yoksa bebek kaka falan mı yaptı acaba saat geç olduğu için doktorumu da aramak istemedim bilgisi olan var mı