Sezenkarademir Bugün büyük uğraşlar sonucu bebeğimin %100 erkek olduğunu öğrendim. Darısı öğrenemeyenlerin başına 😂😂😂
Neslimm Sezenkarademir canımbnde 13+5 haftalıgım 2 hafta snra gidicem .bnde erkek hissedyorm ama hayırlsı artık. Belirtilerini yazarmsn canm merak ettim 😁😍
yagmurtpl Sezenkarademir canım ben de haftaya 16 haftalıkken doktora gidicem öğrenirim inşallah, en sonki muayenemde kordon mu değil mi bilmem erkek gibi görünüyordu hayırlı sağlıklı bir evlat olsun da inşallah bakalım randevumu iple cekiyorum 😍🙈
Sezenkarademir Tugbaay amiin canım inşallah. Hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😍🥰
Sezenkarademir Neslimm açıkçası benim öyle aman aman belirtin olmadı. Tatlı biraz fazla yiyorum. Bir de agresifim. Olmadık şeylere çok kızıyorum. 😂😂
Sezenkarademir yagmurtpl inşallah sağlıkla doğarlar. Ben devlette öğrenemedim. Bugün evlilik yıl dönümümüz. O yüzden hemen özele gidip baktırdım. Orada %100 erkek dediler 😂😂🥰
yagmurtpl Sezenkarademir ne güzel bi hediye olmuş canım 🤗 sağlıkla doğsun büyüsün minnoşlar inşallah ❤️🙏