_mom olumsuz bi durumda beklemek daha fazla umut daha fazla hayal kırıklığı olmazmı sizde? Yine olumsuz düşünmeyin tabi bence. Ben adet günüme 10 gün varken evde test yaptım pızitif çıkınca kan verdim. Kimyasal bi gebelik görünüyor ama kese görünmeden bişey diyemem dedi doktor. Olumsuz düşünmedim valla hiç. Şuan 8. Aydayıx sağlıklı bi şekilde çok şükür