Esmaxzcv haha benimki de takip ederdi. Adet oldum mu olmadim mi. Günüm geldigimde hemen sorardi akıntın var mı yok mu? Bebeğimiz olacak mi? Diye. En son adetim 2 gün gecikti. O dönemde yoğun calismaktan dolayi hastaydim. Ateslenddim felan heralde onun yüzünden dedim. Ama sonra icimde hamile oldugumu hissettim o gün esimi arayip adet oluyorum ben, ufak akinti geldi dedim şakadan. Gittim test yaptirmaya hamile oldugumu ögrendim 😅 sonradaa aksam güzel bir organizasyonla esime söyledim