Kızımda aynı sıkıntıyı geçen sene yaşadık, röntgene alındı gazmış. Doktorumuz ilaç yerine enterogrrmina Kids verdi hepsi bitsin dedi ve kefir içirin demişti. Kızım kefir sevmediği için sadece enterogrrmina ile iyi olmuştu, bu arada gaz sebebi antibiyotik kullanımıydı, bağırsak florasını bozmuş