Gzdesri Merhabalar. Eşimin yoğun isteği üzerine oğlumuz olursa adını babasının adını koyacağız bende ikinci isim olarak kabul ettim ve başına bir isim uyumlu olarak bulamadım. SABRİ ismi ile uyumlu isim önerisi çıkar mı buradan acaba
Esmaxzcv Bende maalesef eşimin isteği üzerine kaynanamın ismini koycam şükran eşim istedi Umay ben kızım olursa Umay koycam dedim o şekilde şükran Umay olacak nasıl sence
Gzdesri Esmaxzcv Umay Sükran koy çünkü okulda falan hep şükran diye çağırılır. Bende ikinci adına koyacağım Sabriyi kullanilmasini istemediğim için