Pamuk 34+3 üm, Perşembe günü kontrole gittim nst de sancım çıktığı için perşembe akşamı yatışım yapıldı hala hastanedeyim ilaçlar akciğer iğnesi serumlar vs derken sancı geçmiyor ne zaman evime dönerim belli değil, ama açılmam yok bebiş iyi şükür, o yüzden acilen sezaryene de alınamıyor gözlem altında kalacaksın diyorlar ama evde 13 ve 4 yaş iki bebe varlar, biri orta sonda 11 Eylül okulu açılacak, diğerini kreşe başlatacaktık kaydı yapılıp başlayacak nasıl olacak bilemiyorum 😭