Aysennn1608 Merhabalar. Belki benim gibi bir durum yaşamışsınızdır diye sizlere de danışmak istedim umutlanmadan önce. Son regl günüm ayın 5i idi. Ayın 20sinde, ovülasyon döneminin biteceği günden bir gün önce ilişki yaşandı. Tahmini ayın 30unds kesin olarak ise ayın 3ünde regl olmam bekleniyor sisteme göre. Bugün karında sancı yaşadım. Ve inanılmaz açık pembe bir lekelenme gördüm peçetede. Önce anlamadım ve 2-3 kez lavaboya gittiğimde gözlemledim. Daha rahat gözlemlemek için günlük ped takmıştım lakin pedde bir lekelenme yok sadece peçeteya eflatuna yakın bir renkte leke geliyor ya da klozette damla damla görüyorum. Bu sizce yerleşme kanaması mıdır ? En erken ne zaman erken gebelik testi almayalım ? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏻
KuzeyinAnnesi10 Aysennn1608 2 gün bekle ama bence hamilesin canım hayırlısı olsun inşallah 🥰 kan versen hemen kesin sonuç verir
Patito__ Aysennn1608 en erken 29 unda kan verin derim 30 u daha iyi olir cunku son iliski 20. Gun uzerinden on gun gecmis olur ona kdrra evde test yapablrsiniz cok dayanamassanz :)
Serra3434 Aysennn1608 benim yerlesme kanamamda sanki damar gibi seyler vardi pempe akintinin icinde 5 adet oluyom diye üzüldüm aglamistim megerse yerlesme kanamasiymis
Aysennn1608 adatuna ayın 16sında başladı 21inde bitti olarak görünüyor sistemde. 20sinde ilişki yaşandı.
adatuna Aysennn1608 yumurtlama pik gününden 12 sonra testte pozitif çıkar ona göre hesaplayıp test yapabilirsiniz Sistem derken, kendiniz ovulasyon testi yapmadınız mı?
Aysennn1608 adatuna hayır yapmadım, telefonun sağlık uygulamasında girdiğim verilere göre belirlenen tarihti bu. Zaten belki olur asıl denemelere sonra başlarız diye düşündüğümüz için çok detaylı bir test yapmamıştım strese sokmamak için kendimi.
adatuna Aysennn1608 çok doğru değil onlar. Testler de hiç strese sokmuyor bence ikisi de koyuysa birlikte ol bitti :) Ben 2 ayda o testlerle gebe kaldım. Bence onu alıp deneyebilirsiniz👍🏻
Patito__ Aysennn1608 ben birkere yasadim o da soyleydi pembemsi bole damarli uzayan bir akinti peceye silince geldi iki kere filan dedm adet oldum meger yerlesmeymis devami gelmeyince anlamistm Hatta soyle diim bn o ay 20. Gun yumrtladm 16. Gun idrarda pozitif gormustm 14. Gun cikmamisti Yani yerlesmeden iki gun sonrq gordum. Bende pco var ama oyuzden gec yerlesiyor bnm gebelikler
Aysennn1608 Patito__ bende öyle bir yapı yoktu, ama çok açık pembe, idrar olmadığını anlayacak kadar pembe yani, lekelenme gördüm. 3-4 kez baktım hala pembe, zaten çok yeni oldu, olduğu gibi sordum 😂 giderek silikleşiyor renk bu arada.
Patito__ Aysennn1608 bence devami gelmesse gebelik olma ihtimali var. Herkesin ayni olmaz yerlesme kiminin sizin gibi oldugumuda okudum burda. Umarim gonlunuzden gecen hayirlisiyla alniniza yazilsin 🙏🙏
Aysennn1608 Serra3434 anladım çok teşekkür ederim. Ben şu an için öyle yoğun kıvamlı bir kanama görmedim çok açık renk ve peçeteyi ıslatacak kadar çok az bir miktarda.