Bugün tüm hazırlığım bitti. Bebeğimin kıyafetlerini yıkayıp ütülemiştim. Bir hafta önce halılarımı göndermiştim yıkamaya. Koltuklarımı yataklarımıda yıkattım. Eşim ve kayınvalidem camları sildi perdeleri yıkadık evde el değmedik yer kalmadı❤️ bikaç gün öncede hastane çantamı hazırladım. Bugün kapı süsü çikolata gibi son detaylarıda bavula koydum ve ağzını kapatıp kaldırdım çok şükür❤️ beşiğini kurduk sildim nevresimini ütüleyip serdim, puset örtüsünü taktım evimin içi mis gibi bebek deterjanı kokuyor😍 Çok şükür artık gönül rahatlığı ile bekleyebilirim. Allah dileyen herkese bu hazırlığı yapmayı nasip etsin🤲🏻 Sizler neler yaptınız kızlar hazırlıklar ne alemde