
Sancılarım artık yüksek ve düzenli ama halen 3 cm açılma da tıkalı kaldık bir haftadır psikolojim bozuldu gerçekten bunalıma girmeye başladım oldu olmadı ha geldi ha gelecek sıkıntısı bi yandan ev taşımam gerek suni sancı istemiyorum ama bu ağrı böyle devam ederse imza atıp çıktım şimdi eve yarın kabul edersem bu ağrı ile suni sancı verip başlatacak doktor doğumu ama inşallah kendi ağrım ile gelir bebeğim suni sanciya gerek kalmadan 🤲🏼