KuzeyinAnnesi10 affa evde renni gaviskon falan varsa da gebelikte içiliyor canım kullanabilirsin yoksa renni eczaneden al yarın çok iyi oluyor 50 tl falan zaten uygun
affa KuzeyinAnnesi10 hiç olmuyordu normalde ama 7aya girdikdən sonra fenalaştı hani akşam geç saatlerde yemekde yemek .bildiğin midem alev alıyor.🤷. teşekürler ilaç önerisi için.doktora söylerim.normalde izinsiz ilaç kullandığında kızıyor o yüzden .tşk❤️
KuzeyinAnnesi10 affa kendisi mide yanmam çok dersen zaten o da tavsiye eder canım. Tabii sormadan almak doğru değil
affa KuzeyinAnnesi10 işde öyle ilaçsız doğal yolla bir şeyler yapmaya çalıyorum.ilacda zaten çok kullandığım için açıkçası hiç istemiyom ilaç.🤷