Buseerdem1 Kızlar 19.haftadayım canim o kadar kokoreç istiyor ki internette okuyorum yenmez diyor biraz yesem bisey olur mu acaba
affa Buseerdem1 ben hiç yemedim ama doktorlarda önermiyor.Ama bir isiriklada bir şey olmaz diye düşünüyorum🤷
Xcbaby Buseerdem1 temiz guvenilir biyerden yenebilir iyice pismis olmali. Ben yedim bikac kez doktorum da hiç yeme filan demedi.
Ftmnurkc Buseerdem1 benim de bir ara canım çok istiyordu bir kereye mahsus yarım kokoreç yedim birdaha da yemedim sonra
Buseerdem1 Xcbaby temiz biyerden yedim tanıdığımız yer zaten 3 ısırık aldım sadece ama internetteki yazılar korkuttu vicdanen rahatsız oldum
Minigiim-vebenn52 Yeme ya sonuçta faydalı değil avucunu yala derler canın cekmediğini yemezsen yeme bence sende 😂
ggamze_akdemir44 Buseerdem1 bir kerelikten bir şey olmaz bende yedim kokoreç çok canım istemişti. Bir kereliğine mangal da ciğerde yemiştim.
Buseerdem1 ggamze_akdemir44 bi sorun olmamıştı değil mi dün yedim bugünde sabahtan beri hiç hareket hissedemedim normalde çok hareketli 20 haftalik olduk bugün normal midir ki
ggamze_akdemir44 Buseerdem1 yok merak etme. Hareket eder uyuyordur. Ben midye de yedim sıkıntı olmadı. Hatta kokoreççi birkaç defa da yemişimdir. Hani önemli olan sürekli yememek. Dokuz ay içinde bir iki kere yemek inan ki bir şey olmaz. Bebek de gayet iyidir 🌹
Bebisannneessi Buseerdem1 kokoreç çok seviyorum bebeğe zararlı duydum ama canım çok istediği için yedim bikac kere