Eminagms Merhaba arkadaşlar 33 +4 haftalığım ilk gebeligim diş eti sorunu yaşıyorum gitikce şişiyor çıkma yapıyor bunun gebelikle alakası var mı 🫠😬😰
Gizem04 Eminagms benimde aşırı şişiyo fırçalarken sürekli kanıyo bazen yemek yerken diş erlerim acıyo. Doktoruma sorduğumda bebekler genellikle annelerinden alamadığı vitamini diş erlerinden alırlarmış ondan öyle olurmuş