Zehrakyuz61 fetal dna en iyisi. Yoksa 2li test yaptır. Bak ben 37 yaşındayım ona rağmen 2li testim ⅒.000 çıktı. Yaş kısmı hariç tabii… 2li test tüm dünyada çok yaygın. İlla bebek sakatsa aldırmak için yapılmıyor bu testler, varsa Bi sorun bilmek için hazırlıklı olmak için de yapılıyor