firstpregnancy Doğuma yakın idrar yolu enfeksiyonu için fitil ve antibiyotik kullanan var mı? Doğumu hızlandırır mi fitil? Bir de antibiyotik şimdiye kadar hiç onermemisti, bebeğim için zararlı değil mi? Pek içime sinmedi.
ezydn firstpregnancy aynı sorunu bende yaşıyorum antibiyotik + fitil kullandım geçmedi. Tekrar fitil verdi umarım geçer
KuzeyinAnnesi10 firstpregnancy bi sakıncası yok kuzum geçmiş olsun bol bol su ve Nioli kullanmanı tavsiye ederim antibiyotik kullan lütfen düzenli yoksa tekrarlıyor. Bi riski olsa doktorun zaten vermez
KuzeyinAnnesi10 firstpregnancy 13 gibi beli oluyrodu kesin 15 de öğrendim canım yine de detaylı yi beklemek daha doğru
Ru23veyda firstpregnancy bu gece fitilde 3. günüm. Bendede yeni çıktı enfeksiyon. Bende fitil kullanıyorum. Rahim içine girmediği için sıkıntı olacağını sanmıyorum. Öyle olsa doktor vermezdi zaten. Yarın 38. Haftamda giriş yapiyorum
KuzeyinAnnesi10 ezydn gebeliğin başında tam tersine daha risklidir gebeliğin başından sonuna kadar antibiyotik fitil kullanmak zorunda kalanlar var bende iclerindeyim toz bile kullandım tam bitmeden ilaçları bırakınca tekrarlıyor şifa olsun inşallah
firstpregnancy @KuzeyinAnnesi10 kafam karıştı okuduklarimdan. Tek kullanımlık şase de yazmış. Dediğiniz gibi sakıncası olsa vermezdi. En iyisi kullanayım. Teşekkür ederim size dee içim rahatladı biraz.
KuzeyinAnnesi10 firstpregnancy ben çok kullandım artık alıştım uzman oldum ya o şaselerden en son 1 tane daha verdi bana iyi hissedince kullanmadım antibiyotik içtim sadece eğer kötü hissedersem yapmak için saklıyorum 😂😂😂 o şase idrar yolu içerisinde ki enfeksiyonu yok ediyor gece içip uyuyorsun idrarın içini temizliyor mis gibi
firstpregnancy Ru23veyda şifa olur inşallah size de. Endiselenmistim ama biraz desteğe ihtiyacım varmış sadece. 🙈
Elfyns firstpregnancy 22 haftalık hamileyim bana da verdi doktorum şase ve antibiyotik kullanmaya başladım bebeğe zararı yokmuş asıl enfeksiyon erken doğuma neden oluyormuş
ST55 firstpregnancy 🙁 9 ay boyunca agrı kesici dahil içmedim 38. Haftamda israr yolu enfeksiyonu cıktı dogum heran olabılır dıye bir 5 gündür antibiyotik kullanıyorum🥺 daha erken olsaydı eminim başka yollar denerdim ama son a geldik diye tedirgin oldum