Hayal-21 Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim geceleri acikiyorum ama üşeniyorum yemek yemeye. bı yandanda acaba yemesem yanlış yapıyorum diyorum sizde oldu mu bu haftalarda
Buseeghh Hayal-21 evet ben dede var bu sıkıntı ama halen çözüm bulamadım insan kndini öyle psikılojık kotu hıssedıyor :()
Ru23veyda Hayal-21 yarın 38e gireceğim. Bu zamana kadar ne zaman gece kalksam ya salata yerim ya da meyve. İlla bir şey bulup yiyorum 😅 bebekten çok ben kilo aldım bu yüzden 🥲
biryildiz42 Hayal-21 28+5 haftalığım bana da 20 haftadan sonra acıkma geldi ama asla yemek yemedim hep kefir içip uyudum bence yemeğe alıştırmayın kendinizi
Ezgi-48 Ben 32+2 yim hamileliğin başından beri oluyor ve asla yememezlik yapmıyorum evet kilo alınabilir ama bebeğimden önemli değil onun için yiyorum