Ebru-29 Kizlar merhaba. İlk hamilelik haberi aldığımda troid hormonunda problem çıktı levotirona başladık sonrasında aşırı mide bulantıları sebebiyle zofer yazdı doktorum. Akşam da 2 tane prilam içiyorum(vitamin içerikli bitkisel olduğunu soyledi doktorum) bunlar bende kabızlık yaptı kabızlık ve gaz şurubu verdi iki tane. İkili tarama sonucunda bel ağrılarım için magnezyum ve demir hapına da başlandı akşam da crospin iciyorum. Ha mide yanmaları için de mide koruyucu. Arada şiddetli baş ağrılarında parol. Hepinizin takviyeleri bu kadar çok mu deliricem. Şimdi de Demir ilacı bulantı yaptı zofer bile ise yaramıyor
elifcelik_4 Ebru-29 bana da kan ilacı vitamin ilacı verdi doktorum arada ayak kramplarım oluyordu magnezyum yazmıştı iki gün tek içtim Dişim ağrıyordu parol yazmıştı hiç içmedim antibiyotik yazmıştı 5 gün içtim soğuk algınlığı ilacı vermişti hiç içmedim sadece kan ve vitamin ilacını kullanıyorum
Birbebekbiranneee Ebru-29 merhaba bende 17.haftadayım nerdeyse hepsini kullanıyorum bende . Bulantım azaldı ama geçmedi.prilam kullanıyorum . Tsh yüksek cıktı ona kullanıyorum . Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum . Ve artı vitaminler
melikemre20 Ebru-29 maalesef benimde öyle levotiron, prilam, vitamin ,progestan ,oksapar iğne Arada gaviscon surup
Ebru-29 elifcelik_4 doktorum yazdı hepsini tabi ki ama yine de endişe ediyorum o da insan neticede her hafta farklı veriyor. Korktum açıkçası bu kadar ilaç kullanimindan
Pamuk Ebru-29 Bende astım ilaçları,oksapar,coraspin,progestan,folik asit,mide koruyucu,glifor içiyorum:(( Ek olarak prilam vardı bıraktım.
affa Pamuk ben icdiklerimi sayaylim bacım😂 Coraspin Diltiazem Folikasit İmuran Prograf Deltakortil Ferro şamil Bu kadardı unutmadım her halde🤷.neyse midem yanıyorda ilaç demeyin bana😂
Pamuk Ebru-29 Benim 9. Haftaya kadar bulantısı oldu 1 haftadır yok.2 3 tane prilam içiyordum.Cok uyku yapıyor.