Hafsa1335 MHRS’ den asla randevu açılmıyor. Erkenden gidip sıra beklemek zulüm gibi geliyor bana, geçen günler Muhammet beye gitmiştim. Bebeğin kilosunu boyunu sorduğumda bunu görecek cihaz Türkiye’de üretilmedi demişti. Odada benimle beraber 7 hasta vardı ikisi başımda bekliyordu sedyeye yatmak için, peçete istedim karnımı silmek için kalk kendin al masanın üstünde dedi niye yanımıza koymuyorsunuz madem çok sinir oldum yazarken dahi