Minigimgeliyor ayy ne tesadüf ben de öyle bi iki hafta daha çalışırım dedim ama bulunduğumuz okulda norm fazlası konuma düştüm ve okulum değişecek yeni okul bi hafta vs derken beni gericek bi durum ne yazık ki🤦🏻♀️ Acaba 32. Haftada çalışabilir raporu alıp okul açılınca 1 hafta sağlık ocağından rapor alsam sonra izne ayrılsam olur mu acaba?🤔