Merhabalar arkadaşlar 37+4 günlük gebeyim bugün ki muayenemde doktor plesanta aşağıda dedi pazartesi sezeryan doğuma alıcak beni yanlz 4 ünite kan bul kanaman çok olabilir dedi çok endişelendim böyle durumlarda annenin ve bebeğin hayati tehlikesi mi oluyor lütfen başına gelen varsa yorum yapabilir mi??🙏🏻😢