DmlnrKrnz piemses_annesi bizde 36 haftalık olduk ama yalancı sancılar beni bitirdi erken doğacak büyük ihtimalle bekliyoruz 🥰🐣🫶🏻
piemses_annesi esraEb nasıl dayandın kız ben 39 olcam agliycam artık bazen üstten ittiriom doğ artık diye 😂
esraEb piemses_annesi sanırım dayanamıyorum artık 🥴pertim çıktı karnım kocaman oldu bebeişte aşırı hareketli karnımı delik deşik etti. Yarın kontrole gideceğim bakalım neler olacak. Ağrım sızım nişanım hiçbir şey yok henüz.
Sumydmn piemses_annesi ben de 38+3 üm. Gerçekten aşırı bunaldım sürekli ağlamaklıyım. Evden çıkamıyorum nefes darlığım çok fazla oturamıyorum artık doğru düzgün iş yapamıyorum ve gelmiyor ilk kızım 38+4 te doğmuştu ikinci daha erken doğar derler hani
piemses_annesi Asklim hiç deme ya yamuk yumuk yürüyorum, şimdi de bacaklarım sızlıyor uyuyamıyorum kafayı yiycem artik
piemses_annesi kahvesever__ ahaha😀 benimki de kız güya kızlar erken gelir derler alakası yok ya gelmedi gitti 🥲
piemses_annesi esraEb al benden de o kadar kocaman olmuş hâlâ hareketli hanımefendi kaç haftaliksin sen
piemses_annesi esraEb 🫣 Allah yardımcın olsun ben 40. Haftaya kadar ne olurum ola 1cm acilmam var bebek aşağı doğru gidiyormuş 1 hafta oldu ebe diyeli bunu ama hâlâ tık yok bende bebiş de kilolu biraz korkuyorum ilk doğum çıkarabilir miyim diye🥺
DmlnrKrnz bulmusnesrin20 kişiden kişiye değişir canım benim bebeğim ultrasonda 2 hafta önde gidiyor biraz büyük olduğu için doktor kendini doğuma hazırlıyor demişti ama dayanılacak gibi değil artık