shtngstr o haftalarda bende de vardı aynı sıkıntılar. 35e kadar da devam etti ama geçmeyecek sanmıştım o günleri. Baş geliş pozisyonda durduğu için ayaklar hep diyaframda midede ne yapacağımı şaşırmıştım ama inanın geçiyor ☺️ Karın aşağı inmeye başladığında harika bir rahatlama hissi oluşuyor. Gerçi bu sefer de kasıklarda ağrı ve baskı oluyor ama elbet bu da geçecek ☺️