Kızlar 2 ci doğumum olacak ama tık yok ilk oğlum 39 haftada doğmuştu bu gebeliğimde daha erken gelebilir demişti doktorum hatta geçen hafta ki muayene de heran gelebilir demişti ama bizde tık yok ne nişanım geldi ne suyum yalancı sancı ile gün öldürüyorum resmen ne yapıcam bende bu çocuğu gelmesi için ikna edicem ben 🤭🤭 çok nazlı çıktı bu beyefendi 😆