Ben normal istiyordum suyum gelene kadar beklemek ama tansiyon sorunum olduğu için pazartesi alincak doktor bebek biraz iri dedi açılmamda olmadığı için ilk suni sancı veririz olmazsa sezeryana aliriz dedi ama bende ilk şunu sancıyı çekip sonra sezeryan olmak istemiyorum kesin normal olcagini bilsem sorun yok ama sezeryan olma ihtimalim daha yüksek