Merhabalar arkadaşlar 33 haftalık hamileyim ultrasonda bebeğin midesinin geniş olduğunu söyledi doktor perinatolijiye gönderdi mide bağırsak arası darlık olabilirmiş doğum sonrası ameliyat gerekebilirmis. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda yardımcı olursanız sevinirim