Melisabrn Evrem990 bende gebelikten 1 yıl önce olmuştum doktorum 5 yıl koruyuculuğu olduğunu söyledi ama bazı doktorlar daha garantici yine de talep edebiliyorlar sanırım
Ebus2045 Evrem990 3 buçuk yıl.once 2 doz yapılmıştı bende doktora sordum doktor koruyuculuğu var ama bebegede geçtiği için onuda korumak.icin tek.doz yapılsın bence dedi o yüzden bu gebeligimde tek doz yaptirdim
Minikperi Evrem990 5 sene koruyor diye biliyorum ben. Ben de gebelikten önce vurunmuştum. Gebelikte biraz ağır buluyorum bu aşıyı.
_Sedaa_ Evrem990 1. Doz aşının beş yıl koruyuculuğu var. yapıldıktan sonra gerekli görülürse 4 hafta sonra ikinci doz, 6 ay sonra üçüncü doz ve 1 yıl sonra da dördüncü doz yapılıyor