Selin_42 Gebeliğim 25 haftalık doktorum bebeğin plasentasi rahmin önünü kapatmış dedi kanaman olursa durduramazlar yada rahmini almak zorunda kalırlar rahime mi yapismis anlamadım ve beni tıp fakültesine gidip perinatolojiye yönlendirdi orda tedavime devam etmem gerektigini söyledi başına böyle bişey gelen varmı ?
Kubroli Selin_42 benimde yüksek tansiyon sorunum var bebeğin karın gelişimi 2 hafta geride kalmış dedi dokturum perinotoji bölümüne yönlendirdi bende tıpta tedaviye başladımm ınsllallah sagselamet kucağımıza alalım bebişlerimizi
Sevdaltun Bende o bölüme sürekli gidiyorum aslında baktığınızda perinatoloji bölümün takibi olması sizin için daha iyi benmde şekerim var insülin kullanıyorum bende hep perinatolojiye gidiyorum
Selin_42 Sevdaltun bana bı hastaligin var demedi sadece rahmini plasenta tamamen kapatmış kanaman olursa durduramazlar yada rahmini alırlar falan dedi bende korktum
Sevdaltun Selin_42 Bebeğin her detayına bakıyorlar iç organlarına plasenta durumuna nasl tedavi edileceğini ona göre planlıyorlar