Sedazeyno ve şöyle söyleyim tam 20 dakika bana bebeği gösterdi izletti 13+3 olduk kaç kere doktora gittim 2 dakika bile göstermiyordu ipek hanım detaylı sırtını kafasını poposunu ellerini kollarını gösterdi ve önce normal baktı sonra 3 boyutlu baktı yüzünü falan şimdiden gösterdi yani çok ilgili tavsiye ederim