Kızlar içinizde gebelik zehirlenmesi geçiren var mı? Veya çevresinde geçiren.. bugün idrarda protein oldugunu 3 gündür de yüksek devam eden tansiyonla hafif preklemsi teşhisi koydu doktorum. Daha 26 haftalığım değerlerin yükselmesi durumunda bebeğin alınacağı söylendi 😞 daha 1 kg bile değil bebeğim. Şuanda hafif preklemsi acaba ne kadar daha karnımda tutabiliriz. Lütfen bilgisi olan yazsın morale güzel şeyler duymaya çok ihtiyacımız var 😢