Mutluyuvam52hilal odadan çıkarken bir şeyim yokken ameliyathanede spinal anestezi korkusu ile titremeye başım dönmeye konuşamamaya başladım sağlık çalışanıyım bir çok kez ameliyathaneye girdim ama ilk kez korktum orada. Anestezi hekimine teknire hemşirelere ikna etmek için bir çok kez belimin çok ağrıdigini bacağımı hissetmediğimi söyledim ki ben 13 14 haftadan sonra hep bel ağrısı hissizlik yaşadım sürüklüyordum bacağımı o kadar ki doğum sancısını bile hissetmemiştim ağrıdan neyse beni sakinleştirdiler iğneyi soktu iyi misin diye sordu sonra ilacı vermeye devam etti ve ben sedyeye yatirilmadan neredeyse 8 aydır olan ağrım geçtiği için teşekkür ediyordum galiba sedasyonda verildi bana çünkü tam bayilmadim ama kafam güzeldi oğlum yoğun bakıma alınıyor ben onu bile çok çok sonra anladım 4 5 saat sonra kendime geldim. Doğum sonrası hiç ağrım olmadı bel ağrısı oluyor diyor genelde herkes ama belkide benim zaten belimde sıkıntı olduğu için ben o ağrıyı hissetmedim bilmiyorum 🤗 umarım sizinde güzel geçer dozunu tam ayarlayamamis olabilirler 🤗