Nurperiiii Son 2 gündür el ve ayaklarımda aşırı kaşıntı ve kabarcık vardı bugün doktoruma gittim safra kesei asidi olabilir dedi kan verdim pazartesi çıkacak duruma göre bebeği alabiliriz dedi bu durumu yaşayam var mı? 35+5 haftalığım
Ebrusamet07 Nurperiiii benim de vücudumda kabarcıklar oldu özellikle yüzüm bisey alerji yaptı galiba dedim doktor tahlil sonuçlarına göre enzimlerin yükselmiş pazartesi Bi test daha ver ona göre ilaca başlayalım dedi araştırdım bebek için korkutucu olabiliyor o yüzden bazı Dr riske atmadan bebegi kurtarma çabasına giriyormuş sag salim gelsinler de 1-2 hafta erken olmuş ona bakamayacak psikolojideyim
benimkucukmelegim Benim de tüm vücudum kaşınıyordu sizinle aynı haftadayım kızarlık ve kabarmalar oldu ama tahlil sonuçlarım temiz cıktı belki sizin de temiz cıkar
Nurperiiii benimkucukmelegim ay inşallah dediğiniz gibi olur çok korktum peki kaşıntılar geçti mi devam mı
benimkucukmelegim Devam ediyor maalesef doktorum krem verdi sürünce biraz rahatlatıyor sadece Nurperiiii
Nurperiiii benimkucukmelegim hadi yaa ama dayanılacak gibi değil bu sıcaklarda çok fena allah yardımcımız olsun inşallah
benimkucukmelegim Nurperiiii evet cok zor maalesef sadece gebelik kolestazı olmaması biraz rahatlatıyor.. cok geçmiş olsun size de umarım tahlilleriniz sorunsuz cıkar
Nurperiiii Ebrusamet07 benim ek ve ayaklarda çok fena kızarıp şişti kaşıntı yerleri bende normal istiyordum ama sonuca göre doktorum ile hareket edicez dediğiniz gibi sağlıklı olsunlarda
Ebrusamet07 Nurperiiii değerler çok yüksek değilse ilaç tedavisi uygulaniyormus birdealternatif tipla ilgilenen bir ablam var sabah aç karnına ev yapımı sirkeli su iç kan grubuna göre beslen suyuna limon sık karaciğer enzimlerini düzenler kısa vadede daha kötü olmasının önüne geçmiş olursun dedi dün başladım sizede faydası olur belki
Nurperiiii Ebrusamet07 nasıl rahatlattı mı peki ya benim ayaklarım çok kötü böyle cildin yanarda yeni yeni kapuk tutar ya o derece bilek ve ayaklarım o şekilde diğerler kızarık
Ebrusamet07 Nurperiiii inanın rahatladım tabi her suyu limonlu içmek biraz kötü geliyor😔 değerler nasıl çıkar bilmiyorum ama kaşıntı olarak baya iyiyim 1 kereliğe mahsus yarım demet maydanoz 1.5 limon ve 500 ml suyla kur yaptım onu da içtim maydanoz pek tavsiye edilmediği için bidaha içmeye korkarım ama onun da etkisi olmuş olabilir rahatlamamda
Nurperiiii Ebrusamet07 bende sabahtan başladım limonlu su içmeye ama pek etki etmedi gibi kaşıntı hissi var ve kollarımda. Yoktu ordada çıkmaya başladı inşallah en kısa sürede kurtuluruz araştırdığım çok nadir hamilelerde görülüyor oda bize denk geldi demek ki 🤷🏻♀️