Ben 12 yıldır iciyordum. Ogrendigimde otomatik olarak bir tiksinti geldi. O dumanlarin hep ona gittigini,kalbinin daha fazla attigini,onu resmen buna mecbur biraktigimi dusunmeye basladim. Simdi 37. Haftadayim. Kendi damak tadim bile degisti yedigim her sey daha farkli geliyor. Umarim bir daha baslamam :)