Ebraz Gündüz bu kadar terlemiyorum daralmıyorum ama akşam oturduğum yerde durup duruken ter boşalıyor yaa ne oluyor akşamları çözemiyorum 😒😒
Derleryahani Ben de yata yatmaz basıyo aşırı sıcaklık. 30. Haftafayım anlamadım hiç. Hemrn kalkasım geliyo geri
Dusenerler Ebraz dogumum Eylül’de nasipse 2.haftasi gibi lohusalık serin geçse barii kavrulduk hamilelite🤭🤭
alakayamaydanoz Haftadayım normalde hiç terlemeyen bir insandım şimdi kıyafetim ıslak uyanıyorum terden. Günde iki kere duş alıyorum ve yatamıyorum sıcaktan
Ebraz Dusenerler benimde doğum 8 eylül gibi yakınızz bende onu düşünüyorum lohusayken yanmak istemiyorum bide 😂