Evlatsevgisi2 Bir kızım var çok şükür Allah’ıma ikinciye hamileyim 10+3 acaba bu ne olucak öncelik sağlıklı olsun da tek gerisi hiç önemli bile değil🤗merak😍
hatice_x Evlatsevgisi2 erkek sanırım ama hiç net değil yanılıyor da olabilirim benim bebişle karşılaştırdım erkeğe benziyor
Evlatsevgisi2 hatice_x hayırlısı olsun canım Allah herkesin gönlüne göre versin 🥰 sağlıklı olsun da tek kız erkek önemli değil bir kızım var çok şükür