Kubrademirli baharmann ben dün hazırladım 34+2 yim birkaç eksiğim kaldı onları da tamamladı ekleyeceğim eksikler bitmiyor ki 🥹
Asel-2023 baharmann ilk gebeligimde herkes erken dedi dedi ben 34 yatisssssss 🤣 Allah tan doğmadı ki durdu yoksa yıkanmamış kıyafetleri giydiricektom o yüzden ikinci de ve şu anki 3.cu bebeğim de ☺️ 31 de hazırlıyorum 🤣 en azından için rahat oluyor