Ya arkadaşlar ben normalde stresli bir insanım panikatak durumu gibi yani çok fazla ileri düzeyde değil tabi ama bazen kendimi huzursuz hissettiğimde dideral diye bi ilaç vardı onu kullanıypdum ve bendeki stresi heyecanı alıyprdu şuanda hamile oldugum için ilaç kullanamıyorum öyle ki haliyle stresli huzursuz oldugum durumlarda arada oluyor ğanik geliyor böyle durumda doğalından ne içsem bana iyi gelir rezene çayı falan iyü gelirmi hamilelikte içilirmi