Doktorunuza bı danışın bence çünkü bende 29.haftamda hafif kanamam olmuştu zaten sürekli akıntım oluyordu, Üstüne birde ağrım vardı. Doktoruma danıştım yarın hemen gel dedi. Ben dayanamadım acile gittim çok şükürki bı sorun yokmuş içim rahatladı en azından düşünmektense bı doktora görün