Merhaba anneler daha öncede bu tarz bir konu açtım fakat yorum yazan olmadı😕 bugün kalbimde hafif bir ritim bozukluğu olduğunu öğrendim doktor normal desede korktum ilaçta kullanamıyorum ve kendimi kötü hissediyorum böyle bir durum yaşayan var mı ? İlaç kullanan çok korkuyorum 12. Haftadan sonra başlayabiliriz dedi doktor bir zararıda yokmuş ama sonuçta ilaç😩😩