Kızlar çok üzgünüm ağladım az önce iki gebelik geçirdim bebişleri kucağıma almak nasip olmadı. Doktorlar kan pıhtılaşma bozukluğundan dolayı diyorlar. Hiç bir zaman isyan etmedim Rabbim en hayırlısını bilir. Ama üzülmemek elimde değil kendimi tutamıyorum arada hüzün çöküyor böyle. Rabbim isteyen herkese en doğru zamanda en hayırlı şekilde kolaylıkla nasip etsin bizede inşAllah🤲🏻 Gerçekten sadece hayırlısını istiyorum