İyi akşamlar kızlar bişey soracam sizlere detaylı ultrasonda kalp kapakçığında parlaklık var dedi doktor bu olay 10 bebekten 3 de görüneblirmiş ama doğuma kadar geçer dedi böyle bir durum yaşayan var mı acaba yani daha sonrasında geçiyormu kendiliğinden