busra9296 ikili taramayı yapsın da bakalım bidaha kendi mi gün verecek randevu al deyip devamındaki haftalarda yapılması gerekenleri siralayacakmi bunlar önemli 😅 ilk hamileliğimde yanlışlıkla riskliler grubundaymisim (haberim yoktu 😅) bebeğin kafasının büyük olmasından suphelenmisler. Beni docente riskliler grubuna atmışlar,bende riskten habersiz şans sanıyorum doktor olayını. 11. Haftamdan 32 ye kadar bir kere bile randevu aramadım hiçbir tarama testi için hatta detaylı için 😅 doktor kağıda kaşe vurup şu gün gel diyodu.
(32. Haftamda riskin yokmuş alnı biraz geniş olacak galiba genetikte olabilir dediler sadece 😅)