Oznur1 Hazinem çok şükür bir sıkıntı yok doktor sadece bana yediklerine dikkat et dedi galiba fazla kilo almışım 😂😂
Grycaglar [bilinmeyen] Bencede normal yazanların cogu aynıymıs sağlıklı olsunlarda gerisi önemli degl 😘🥰
Mrvnrtprak [bilinmeyen] ben kan sulandırıcı iğne ve oldukça fazla vitamin kullanıyorum doktorum bundan dolayı iyi beslendiğini söylüyor. Yani önde gidiyor aslında 👼🏻